Heeft iemand dat penguin geluidje van Mr.Popper's pingeuens ?

In die film komen 6 pinguins voor die allemaal een grappig hard geluidje maken, bestaat daar een ringtone of remix van ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier kan je alle geluidjes horen door met de cursor op de namen van de zes penguins te gaan staan: http://www.boomerangtv.co.uk/sites/www.boomerangtv.co.uk/files/flash/data/main_0/info.swf Helaas weet ik technisch niet genoeg om te kunnen doorgeven of en hoe je ze kunt kopiëren...
Amadea